divendres, 26 d’octubre del 2012

Pintant miniatures
Vaig començar a pintar miniatures de Warhammer quan tenia entre 13 i 14 anys si no recordo malament, n'han passat bastants. He tingut èpoques de pintar més o menys, però sempre hi acabo tornant.

 Aquestes en concret les vaig pintar l'any passat en gran part, tot i que n'hi han algunes que tenen més de 13 anys.

 És una bona manera de distreures i estar concentrat, jo personalment pinto escoltant la ràdio.

 El nan de davant de tot el vaig pintar fa 12 anys, es diu "Klaus" i en la època que vaig fer servir les miniatures per jugar a Warhammer era el comandant!

Aquest chamán goblin és nou, un regal de la meva preciosa dona, m'encanta perquè porta un garrapato de mascota.

 El goblin fanàtic (el que porta la bola) té entre 10 i 12 anys, m'agradaven molt, i el snotling sobre l'aranya és de la nova col.lecció (un regal també).
Espero que us agradin, i si algú s'anima que sàpiga que ja no ho podrà deixar! Tard o d'hora sempre hi tornes.

2 comentaris:

  1. Hola Carles! M'acabo d'adonar de que surt la torre del meu pare!! jajaja m'agrada molt el teu blog, molts blogger@s hauríen de pendre exemple i deixar-se estar de cursilades i falsetats..jajaja per cert, l'ultima entrada també m'agrada molt...
    un peto!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Laura, jejeje, no sé, penjo el que em ve de gust i ja està, i si a algú li agrada millor ;)
      Siiiiii, és la vostra torre, m'encanta ^_^
      Per cert el teu blog està molt bé, ja m'he fet seguidor!
      Que vagi molt bé, i records per tots!

      Elimina