diumenge, 25 de novembre del 2012

Túnels
Roderick Gordon & Brian Williams
 L'altre dia mirant llibres a la Fundació Engrunes vaig trobar aquest llibre amagat en una prestatgeria i em va cridar l'atenció.
Després de fullejar el llibre i llegir la contraportada vaig decidir endurmel a casa, també s'ha de dir que el fet de que el llibre sigui de segona mà fa que el preu també sigui molt llaminer.

Haig de dir que desde petit m'ha encantat llegir i per sort segueixo sent un gran lector, sobretot de literatura èpica mitjeval, novela policíaca i literatura fantàstica!

Els últims mesos he estat repassant tota la col.lecció de la gran Agatha Christie, i en acabat he tornat a llegir la Saga Pendergast de Douglas Preston i Lincoln Child.

Bé, ja deixo de divagar i us escric la contraportada de Túnels!

  Una novel·la d’aventura i acció, un món perdut sota la ciutat de Londres i un viatge extraordinari al centre de la Terra.

  En Will Burrows té catorze anys i viu a Londres amb la seva família. Té una gran passió per l’arqueologia, i quan el seu pare desapareix sobtadament a sota d’un túnel, decideix investigar amb el seu amic Chester. Però ben aviat es trobaran en les profunditats del subsòl, on desenterraran un obscur i terrorífic secret, un secret que podria costar-los la vida... 

La saga consta de moment de 4 llibres més a part de Túnels: Profunditats, Caiguda lliure, Al límit i Espiral.
 De moment Túnels m'està agradant molt desde el primer moment, quan l'acabi publicaré la meva opinió, i espero a la llarga llegir la resta de llibres de la col.lecció.

Espero haver despertat la curiositat d'algú, o si més no que us hagin entrat ganes d'agafar un bon llibre i disfrutar del plaer d'una bona lectura.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada