divendres, 28 d’agost del 2015

Com ser Master de Rol i no matar a tots els jugadors en l'intent

Fantàstic article de Generación Friki que aconsello llegir a tothom, tant els que hem jugat a Rol i en particular als que durant anys vam fer de Master, com als que vulgueu aprendre una miqueta de tot aquest món de màgia i fantasia.

Feu click en aquest enllaç per accedir a l'article


Segons l'article, quan jo feia de Master de D&D, Akelarre, Stormbringer.... entraria dins la categoria de "Master Ilustrado", m'encantava dedicar hores i hores a preparar la història, els mapes, les fitxes, llegir els llibres de personatges i ubicacions, etc..

Tinc un molt bon record d'una partida de Stormbringer que vam organitzar amb un bon amic. Jo vaig preparar una història per a un grup de sis persones, i el Sergi en va preparar una paral·lela per a un altre grup igual.
Finalment després de varies hores de partida en habitacions separades ens vam juntar els dos grups i vam creuar les històries per acabar en una batalla èpica per una espasa màgica.. Va ser genial!

No sabria dir si m'ho passava millor com a jugador o com a Master, es genial estar a un lloc o a un altre, encara guardo fitxes "vives" de partides de D&D i Vampiro, a part de els llibres de personatges i compendios de D&D.

Quins temps!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada