divendres, 30 de novembre del 2012

Opinió breu i personal de "Túnels"
 Un parell d'entrades anteriors vaig comentar que començava a llegir el llibre de Túnels, de "Roderick Gordon i Brian Williams".
Doncs bé, ara a un capítol d'acabar el llibre, haig de dir que m'ha atrapat desde el primer moment. 

Porto desde la meva pre-adolescència llegint llibres de fantasia èpica mitjeval i d'aventures, en particular les obres de Tolkien i bona part de la Saga Dragonlance entre d'altres. 

Els últims deu o dotze anys però, em vaig començar a decantar cap a la novel.la de misteri i d'investigació, i a la novel.la històrica.

Ja no recordava el que era deixar-se endur per la imaginació d'una manera tant desbordant, i el món subterrani que han creat els autors és fascinant, la trama de la història es va fent més enrevessada a cada pàgina (no per això més pesada o difícil de seguir, tot el contrari).

No vull desvetllar cap misteri o sorpresa que es pugui endur algún lector que encara no hagi començat el llibre, perquè us asseguro que en vindràn moltes de sorpreses.

Bé, a un capítol d'acabar el llibre entenc que hagin fet quatre llibres més, ja que donen joc per a una saga llarga i emocionant la qual estic impacient per seguir llegint.

Espero poder llegir el segon volum en breu i quedar tant satisfet com amb aquest.

Com he comentat abans aquest llibre m'ha despertat records de llibres que vaig llegir fa molt anys, per sort els llibres són els meus grans tresors i no els llenço mai, i puc dir amb orgull que encara conservo una col.lecció de la Saga Dragonlance que consta de més de 80 títols, així que la següent opinió serà de la Saga de 4 llibres de "Raistlin La Forja de un Túnica Negra" de Dragonlance.

Fins aviat estimades lectores i estimats lectors!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada