dimarts, 4 de desembre del 2012

Saga de Añoranzas y Pesares

Añoranzas y Pesares

Una col.lecció de fantasia èpica escrita per Tad Williams

A qui no conegui la saga d"Añoranzas y Pesares" de Tad Williams us diré que va ser la col.lecció que més em va fer viatjar en la imaginació després del Senyor dels Anells.

  Fa anys que no els llegeixo, però recordo com em van impactar.  El món que va crear Tad Williams, tot i ser independent del nostre, els paral.lelismes històrics que apareixen són notables, la definició dels personatges és acurada, i l'argument és inmillorable.

1er volum El Trono de Huesos de Dragón

La col.lecció en l'edició en castellà està dividida en 4 volums de tapa dura o 8 volums d'edició de butxaca.

2on volum La Roca del Adios

Trobareu tot tipus de personatges i raçes, humans, sitha (elfs), dwarrows , les nornes, Ghants, Quanuc (Nans), Gegants, i moltes criatures més.

3er volum A Través del Nido de Ghants

Les aventures de "Añoranzas y Pesares" transcorren al continent d'Osten Ard, un món molt semblant al nostre.
Amb referències a llegendes com la del Rei Artús, o a llegendes nòrdiques!

4art i últim volum La Torre del Angel Verde

La Gran Saga de "Añoranzas y Pesares" és, per a molts, l'equivalent de "Guerra i Pau" en el gènere fantàstic.
L'història comença quan mor el Rei Suprem, una gran guerra està a punt d'esclatar a la pacífica terra d'Osten Ard, alimentada per els obscurs poders de la bruixeria.
Només la Lliga del Pergamí, un petit grup de personatges, podrà salvar el regne mitjançant la cerca de tres espases de poder, perdudes fa molt de temps.
Per aconseguir-ho tindràn que enfrontarse a enemics sortits dels pitjors malsons dels creadors de llegendes.


2 comentaris:

  1. Que s'apigues que em falta temps eh! No em piquis amb llibres que vull llegir que tinc una bona llista ja xDDD

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo estic igual, tinc una pila de més de 15 llibres per llegir i tots em venen de gust, no dono l'abast :P jejejeje....
      Ja va bé que llegeixis sister ;)

      Elimina