dijous, 21 de febrer del 2013

El Hobbit, un viatge inesperat
 
Impressionant adaptació de l'obra del gran Tolkien, us haig de dir que vaig anar al cine no gaire receptiu després de totes les errades i escenes obviades en la trilogia del Senyor dels Anells del cinema, però m'haig de treure el barret amb la primera part de tres del Hobbit.
 
A banda d'en Radagast que no apareix en cap moment en el llibre i només es fa una petita menció al Senyor dels Anells, i d'Azog que a la película és una part principal de la trama en la persecució de la companyia de nans, mag i hobbit, i al llibre amb prou feines es menciona el seu nom, tota la resta és genial desde la meva opinió personal.
 
 
La banda sonora és una part que també em va atrapar desde la primera cançó que els nans canten a casa d'en Bilbo, us recomano el compositor, és diu Howard Shore, i la cançó "Over the Misty Mountains Cold".
La companyia de nans no varia gaire de com els imaginava en el meu cap quan vaig llegir el llibre amb 10 anys (ja en fa més de 15), i l'escena dels trolls m'encanta!
 
 
En Bilbo interpretat per Martin Freeman és impecable, tinc que reconeixer que aquest actor ja em va captivar interpretant el Doctor Watson a la sèrie Sherlock (adaptació de les obres del gran Sir Arthur Conan Doyle) de la qual vaig escriure fa uns mesos. 


En definitiva, és una pelicula que recomano a tothom que com jo sigui amant de Tolkien i del gènere fantàstic i èpic mitjeval.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada